Als je verbindingsproblemen ervaart of specifieke vragen hebt over je simkaart, raden we je aan om eerst onze kennisbank te raadplegen. Hier vind je mogelijk al de antwoorden die je zoekt. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, dan kun je altijd een ticket indienen via [email protected]. We staan klaar om je te helpen!

 

  •  Over Roam-ON:
    • Wie zijn wij?
    • Wat is Roam-ON?
    • Ik ga naar veel verschillende landen reizen, hoeveel apparaten heb ik nodig?
  •  Bestellingen, Betalingen & Levering:
    • Hoe snel wordt mijn Roam-ON Mifi geleverd?
    • Hoe volg ik mijn bestelling?
    • Waarom verzenden jullie niet gratis?
  •  Hoe werkt Roam-ON:
    • Werkt Roam-ON met een SIM kaart?
    • Kan ik ook een simkaart gebruiken in de Roam-ON Mifi?
    • Kan ik ook een andere eSIM gebruiken in de Roam-ON Mifi?
    • Kan ik bellen met Roam-ON?
  •  Tarieven & Dekking:
    • Wat zijn de tarieven?
    • Hoe is de dekking?
    • Hoe beïnvloedt de dekking de gegevenssnelheid?
    • Is er dekking op een cruise / op zee (maritieme dekking)?
  •  Probleemoplossing:
    • Ik krijg een foutmelding wanneer ik een data bundel wil aanschaffen voor mijn R9 Roam-ON Mifi.
    • Ik heb een R9, maar ik deze werkt niet meer in het land waar ik naartoe reis. Wat nu?
    • Hoe laad ik de batterij van Roam-ON op?
    • Moet ik de APN-instellingen aanpassen op mijn Roam-ON wifi-hotspot
    • Wat zijn APN instellingen?
    • Hoe pas ik de APN-instellingen aan op mijn Roam-ON wifi-hotspot
  •  Overige:
    • Bieden jullie ook speciale oplossingen voor bedrijven?
    • Werken jullie ook samen met reisbureaus / reisorganisaties?
    • Voor welke landen biedt Roam-ON onbeperkt internet aan?